LOGIN
CONT NOU ADAUGA ARTICOL
Articole > Ingrijire > 5 metode naturale prin care poti combate arsurile la stomac in timpul sarcinii
data: 09 Februarie 2015
Ingrijire

5 metode naturale prin care poti combate arsurile la stomac in timpul sarcinii

Ingrijire
autor: Bebebucovina
0 MEMBRI
VOTAT DE

Arsurile la stomac sunt o problema des intalnita cu care se confrunta multe dintre viitoarele mamici. Chiar daca acestea sunt normale, acest lucru nu inseamna ca sunt si usor de suportat, mai ales in zilele in care episoadele sunt consecutive. De regula, acestea apar in primul trimestru de sarcina ca urmare a schimbarilor hormonale.

1. Bea apa in timpul mesei si nu dupa
Daca te numeri printre cei care beau apa dupa masa, ar fi bine sa schimbi pentru scurt timp acest obicei. Atunci cand bei apa dupa masa se poate declansa un puternic reflux acid, motiv pentru care specialistii ne recomanda sa bem apa incet, in timpul mesei.

2. Evita sa stai intinsa in pat dupa masa
Dupa masa, alege o activitate ce presupune putina miscare in loc sa te intinzi in pat. Chiar daca tu crezi ca ti-ar prinde mai bine sa te odihnesti putin, atunci cand stai in pat, te poti confunta cu discomfort accentuat cauzat de regurgitatia mancarii sau a acidului, uneori chiar si durerii in piept.

3. Evita alimentele care provoaca arsuri, in general
Printre acestea se numara citricele, grasimile, prajelile, dulciurile cu ciocolata sau mancarurile condimentate. In plus, fiecare organism este diferit, motiv pentru care acorda atentie meselor si observa ce anume iti cauzeaza arsuri la stomac.


4. Ghimbirul, remediul care face minuni
In afara de faptul ca ajuta la combaterea arsurilor la stomac, acesta ajuta si la tratarea greturilor matinale sau a varsaturilor. Asadar, daca iti place si daca simti ca este benefic si pentru tine, ghimbirul s-ar putea sa devina cel mai bun aliat al tau in primul trimestru de sarcina.

5. Bea cat mai multe lichide
Dar nu orice fel de lichide – evita bauturile carbogazoase sau cu cofeina, la fel si indulcitorii, in unele cazuri. De aceea, alege sa te hidratezi cu apa, supe de legume sau ceaiuri.