LOGIN
CONT NOU ADAUGA ARTICOL
Articole > Alimentatie > Cum te pot ajuta alimentele sa faci fata stresului din timpul nasterii?
data: 09 Februarie 2015
Alimentatie

Cum te pot ajuta alimentele sa faci fata stresului din timpul nasterii?

Alimentatie
autor: Bebebucovina
0 MEMBRI
VOTAT DE

Fiecare aliment pe care il consumi in timpul nasterii are un efect asupra organismului tau dar si a lui bebe. Alimentatia te poate ajuta mai mult decat ti-ai fi imaginat deoarece nu iti ofera doar nutrientii de care ai nevoie, dar iti poate influenta si starea de spirit. De aceea, atunci cand iti faci meniul, tine cont sa incluzi si urmatoarele alimente – aceastea te fac mai fericita si au rolul de a te ajuta sa faci fata mai usor stresului din timpul sarcinii.

1. Afine
Acestea iti ofera mai multa energie si te ajuta sa iti intaresti sistemul imunitar. De retinut faptul ca poti alege si alte fructe de padure doarece efectul acestora este similar.

2. Migdalele
Una dintre cele mai importante componente ale migdalelor este magneziul, un mineral care combate cu eficienta stresul din organism. Pe langa acesta, migdalele mai contin si vitamina B, E sau zinc.

3. Bananele
C a si in cazul migdalelor, bananele sunt un alt aliment cu un continut ridicat de magneziu. Pe langa magneziu, contin si potasiul care lupta impotriva oboselii si astfel te ajuta sa faci fata mai usor zilelor aglomerate.

4. Peste
Pestele este un aliment pe care trebuie sa il adaugam dietei noastre din numeroase motive. In afara de complexul de vitamina B, acest aliment este foarte bogat in Omega 3. Cu toate acestea, nu se recomanda un consum mai mare de 350 de grame pe saptamana la fel cum trebuie evitat pestele care contine metilmercur.

5. Legumele verzi
Surse de vitamine dar si de acid folic, acestea te vor ajuta sa lupti impotriva stresului. Legumele verzi sunt ideale chiar si pentru combaterea starilor depresive, fiind una dintre cele mai bune si sanatoase solutii pentru ca viitoarea mamica sa-si regaseasca zambetul si starea de bine fara prea mari eforturi.